Тази, която...

Monday, February 07, 2005

Лирично отклонение 24.06.04

Едри горещи капки се стичат по лицето ми и се разбиват с трясък, когато паднат. Душата ми плаче. Устните ми не искат да говорят вече. Пръстите не искат да пишат и сърцето да тупти. Не виждат смисъл. Един спомен убива друг и малко по малко всички падат мъртви, покосени от невъзможността да ги изживея отново. Не мога да дишам, а и не искам. Не мога да мисля, защото само ти си в ума ми, а те няма вече. Ръцете ми треперят и аз треперя с тях. Душата ми умира и аз не мога да и вдъхна живот. Само ти можеш. Убиваш ме малко по малко и ми даваш надежда за живот. И отново ми я отнемаш. Говориш ми, а не казваш нищо. Мълчиш, и усещам как хиляди думи напират да бъдат казани. Мечтая за допира на усмивката ти и за топлината на истинските ти чувства. Студено ми е и няма кой да ме стопли. Изчезнали са дори призраците на миналото и знам, че няма да се върнат. Само болката ми е останала и не иска да спре. Всички врати са затворени, и всички думи казани. Времето пее тъжна песен. Стоиш и ме гледаш, а сякаш виждаш през мен, сякаш аз съм безплътна и никога вече няма да мога да обичам и да бъда обичана. Отнемаш ми всичко. Аз сама ти го давам. Мислите ми танцуват странен танц. Смъртта е близо и аз я викам, искам да дойде по близо. Да усетя дали любовта ти може да ме спаси още веднъж. Но ти не искаш да живея и аз умирам в сянката на твоето безразличие. Умирам за да се родя отново и пак да ме убиеш. Не говориш. Дори не се усмихваш вече. Не усещам присъствието ти и ти не усещаш моето. Гледам те и те виждам такъв какъвто никога не си бил. Студен. Далечен. Не ме познаваш вече. Не ме обичаш отдавна и раните в сърцето ми се виждат. Изтръгна ме от твоето и никой, дори ти, не знае защо. Обичаш да ме виждаш празна отвътре. Обичаш да убиваш всичко в мен. Обичаш да ме обичаш и обичаш да ме мразиш. Душата ми плаче с кървави сълзи. Целувам отровните ти устни и умирам щастлива. Никога няма да свърши. Ще умирам и пак ще се раждам докато любовта ми е жива вътре в мен. Докато мисълта за теб ме възкресява. Докато и ти умреш с мен…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home